تافل تضمینی

Wiki Article

PrepJet encourages you to definitely benefit from their free of charge demo to begin your EPPP prep journey. This no-chance demo helps you to check out their system and judge if It is the ideal in good shape in your case.

از این­ رو در این مقاله با ما همراه باشید تا ضمن پاسخ به تک­ تک سوال­های مطرح­شده به این نکته مهم بپردازیم که امتحان تافل از چه بخش­هایی تشکیل می­شود و از بین آزمون­های تافل یا آیلتس کدام یک را باید انتخاب کرد.

متقاضیان فارع التحصیل از دانشگاه های غیر دولتی و یا انتفاعی

Magoosh's GRE prep is totally on the web, supplying the flexibleness to review for almost any area of your check on any device, regardless of whether It can be a pc, tablet, or smartphone.

توجه داشته باشید که علاوه بر مطالب مطرح شده در کلاس، شما دارای داشبورد کاربری و مطالب آموزشی آنلاین به همراه آزمونهای ارزیابی می باشید.

سطح زبان انگلیسی من در حد دبیرستان هست متاسفانه به دلیل کلاس های فشرده در دانشگاه وقت برای رفتن به آموزشگاه رو ندارم و برای مهاجرت به مدرک تافل زبان نیاز دارم بنظر شما میتونم خودم بدون نیاز به کلاس سطح زبانم رو در حد تافل برسونم و بعد در امتحان تافل شرکت کنم؟

ریدینگ ابتدا؛ به صورت نمره خام تصحیح می شود (به عنوان مثال، تعداد نمراتی که برای هر سؤال دریافت می کنید) و سپس به نمره مقیاس از ۳۰ تبدیل می شود.

در امتحان سعی نکنید فقط به سوالاتی که از پاسخ صحیح آن‌ها مطمئن هستید، جواب بدهید.

البته در تمام طول آزمون می توانید از دستشویی استفاده کنید اما زمان برای شما متوقف نمی شود و طبیعتاً بخشی از زمان خودتان را از دست می دهید.

شما می‌توانید نتایج آزمون خود را برای ۴ دانشگاه به‌ صورت رایگان ارسال کنید.

ازمون آیلتس لهجه بریتیش برگزار می شود (لهجه انگلیسی) و تافل امریکن (امریکایی) ولی به گفته خود مرجع تافل لهجه شما تاثیری در نمره شما نخواهد داشت.

Practical apply checks and comprehensive explanations are Main parts of Research.com's GRE prep. These methods Create The arrogance you need to excel on take a look at day.

برای این نوع سوال، ممکن است از شما خواسته شود که تعریف یک کلمه که در متن آمده است را از بین گزینه ها انتخاب کنید و یا لازم باشد که به یک سوال در مورد محتوا و یا فرم متن پاسخ دهید.

The مطالعه از رفرنس Princeton Evaluation presents on-the-go access to online video-based classes and drills that adapt towards your amount of difficulty. This adaptive Studying makes sure that you are usually challenged and progressing.

Report this wiki page