ورق استیل طلایی

Wiki Article

فولاد ۳۰۴ نگیر بر خلاف ورق استیل ۴۳۰ جذب آهن ربا نمیشود و غیر مغناطیسی است. مهم‌ترین خصوصیت این ورق استیل، نسوز بودن آن است و از این رو شباهت زیادی به ورق استیل ۳۱۶ دارد.

بازرگانی فولاد آیرومارت علاوه بر امکان مشاهده قیمت ورق فولاد ضد زنگ، امکان خرید محصول را برای شما فراهم کرده است.

بر این اساس می‌توان سه دسته‌بندی کلی برای ورق استیل صنعتی ۳۰۴ در نظر گفت که عبارت‌اند از:

برای استعلام موجودی ورق استیل خشدار با گروه استیل رزاقی تماس بگیرید،شماره های تماس : ۰۹۱۲۱۱۳۵۶۹۰-۰۲۱۳۳۹۲۸۵۸۷

فولاد ضد زنگ طرح دار را می توان برای ظاهر آن نیز برجسته کرد. ورق استیل ضد زنگ طرح‌ دار دارای کیفیت بسیار بالایی است که می‌توان از آن برای طراحی داخلی مدرن و در نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد.

لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان فروش گروه بازرگانی استیل رزاقی تماس بگیرید ، شماره‌های تماس ۰۹۱۲۱۱۳۵۶۹۰-۰۲۱۳۳۹۲۸۵۸۷

ورقه‌ها را از نظر کیفی بررسی کنید. داشتن برگه‌های گواهی و اصالت کالا، رنگ درخشان، ضخامت مناسب و… همگی می‌توانند نشان دهنده کیفیت بالای این ورقه‌ها باشند.

ناگفته نماند که علاوه بر این موارد یکی دیگر از گزینه هایی که این روزها بیشترین تاثیر را در قیمت ها دارد نوسانات موجود در بازار است که می توان گفت هر روز بروز رسانی می شود.

برای اطلاع از موجودی ورق رفرنس مقاله استیل و استعلام قیمت لطفا با کارشناسان گروه بازرگانی استیل رزاقی تماس حاصل فرمایید، شماره‌های تماس ۰۹۱۲۱۱۳۵۶۹۰-۰۲۱۳۳۹۲۸۵۸۷

برای استعلام ورق استیل لطفا با کارشناسان فروش گروه بازرکانی استیل رزاقی تماس حاصل فرمایید

سلام ورق ۳۰۴ نگیر مات ۱ – ۱۵۰۰x3000 موجود دارید قیمت همکاری میخواستم

در بازار داخل نیز در زمینه فروش و تامین انواع آهن‌آلات ساختمانی، صنعتی و سایر محصولات فولادی از جمله میلگرد ، تیرآهن ، ورق سیاه ، نبشی ، ناودانی ، لوله و پروفیل ، ورق‌های آلیاژی و صنعتی ، ورق‌های روغنی ، گالوانیزه ، انواع مقاطع استنلس استیل و … توانسته است سهم بزرگی از بازار داخلی را کسب نماید .

ورق استنلس استیل ۳۱۶ یا ۱٫۴۴۰۱ به دلیل وجود خاصیت ضد اسید درساخت لوازم مربوط به پتروشیمی و مخازن اسید بیشترین کاربرد را دارد.

برای استعلام موجودی و قیمت ورق استیل لطفا با شماره های ۰۹۱۲۱۱۳۵۶۹۰-۰۲۱۳۳۹۲۸۵۸۷ تماس بگیرید

Report this wiki page