استعلام سند تک برگ

Wiki Article

در این ماده شما می‌توانید هرگونه شرطی که خارج از قراردادهای عرف بوده و بنابر توافق فی مابین مورد تایید است را ذکر کنید.

کمیسیون مشارکت در ساخت، همانند سایر معاملات در کشورمان، بسته به توافق و رضایت طرفین...

منشأ تفاوت هایی که در قراردادهای مشارکت در ساخت وجود دارد را می‌تواند به دو دسته کلی تقسیم بندی نمود.

مالک اقرار می­ نماید از افراد ممنوع­ال معامله نبوده و اقرار بر عدم توقیف ملک از طرف مراجع قضایی دارد و مورد مشارکت در ساخت و در قید بازداشت یا مشمول مصادره اموال نیست و یا در طرح­‌های کلی سازمان­‌های دولتی و وابسته به دولت و شهرداری و ……. نمی‌­باشد.

طرفین مکلفند کلیه وجوهی را که برای مصرف در ساختمان لازم است به این حساب واریز کنند و کلیه پرداخت‌ها را نیز از این حساب انجام دهند.

شما می‌توانید با ارسال کد ملی و کد رهگیری به شماره ۱۱۰۲۰۳۰۰۱ به صورت کدملی#کد رهگیری قرارداد، از جزئیات قرارداد مطلع شوید.

طرفین متعهد می­گردند منافع و مصلحت یکدیگر درفروش واحدها و به قیمت روز و عادلانه را رعایت کنند.

انواع قراردادهای مشارکت در ساخت و ساز از حیث موضوع ساخت

برنامه زمان بندی در این قسمت می‌تواند ذکر شود. به طور مثال هر یک از این ۳ دانگ در مراحل مختلفی مثل پیشروی درصدی از کار اعمال گردد. به طور مثال پس از پیشروی ۳۰ درصد از کار ۱دانگ انتقال سند انجام شود، پس از پیشروی ۳۰ درصد دیگر (مجموعا ۶۰ درصد) ۱دانگ دیگر انتقال پیدا کند و در نهایت پس از اتمام کار ۱ دانگ باقی مانده انتقال پیدا کند.

مابقی مبلغ ……………………. ریال معادل ………………………. تومان هم‌زمان با …………………. ، نقدأ طی رسید که ضمیمه قرارداد می­ گردد، از طرف سازنده به مالک پرداخت می­ گردد.

شرح توافق‌نامه با صاحب سرقفلی پیوست این قرارداد می‌­باشد.

قیمت و متراژ زمین آورده از سوی مالک یا مالکین است و انجام تعهدات نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت و تهیه هزینه لازم در راستای قرارداد آورده سازنده یا سازندگان است.

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت برای پروژه های عادی شهری (مساحت زمین تا ۳۰۰ متر و طبقات تا ۶ طبقه)

یک توصیه مهم: حتی اگه جایی دیگه قرارداد مشارکتی رو امضا کردید، حتما از مشاوره تیم ما بهره ببرید، نگاهی کوتاه بر قرارداد شما میتونه از یک خطای بزرگ جلوگیری کنه.

Report this wiki page