تبلیغات کسب و کار

Wiki Article

سازنده متعهد گردید کلیه اسناد ملک مورد مشارکت در ساخت (بنچاق و سایر مدارک موردنیاز) را پس از انجام مراحل اخذ جواز تحویل ……………. نموده و در صورت نیاز مجدد دریافت نماید.

تعیین تکلیف هزینه‌های شارژ و نگهداری ساختمان پس از تحویل ملک ونحوه تعیین هئیت مدیره ساختمان و … مشخص شود.

باسلام و احترام: بنده یک قطعه زمین در شمال کشور دارم و میخوام بصورت مشارکت با یک پیمانکار در چهار طبقه و هفت واحد مشارکت و احداث نمایم در صورت امکان راهنمایی و نمونه قرارداد برام ارسال فرمائید.

طبق توافق طرفین در سه مرحله، مالکین اقدام به انتقال سند به نام طرف دوم قرارداد می­ نمایند:

تمامی هزینه‌های اخذ مجوزهای اداری بر عهده …………………… خواهد بود.

شما می‌توانید با ارسال کد ملی و کد رهگیری به شماره ۱۱۰۲۰۳۰۰۱ به صورت کدملی#کد رهگیری قرارداد، از جزئیات قرارداد مطلع شوید.

دریافت کد رهگیری املاک مالکین باید توجه داشته باشند این عمل به جهت آن صورت می‌گیرد که ممکن است سازنده و مالک در راستای قرارداد به اختلاف برخورد نمایند و ساخت پروژه به صورت نیمه کاره رها شود.

مستندا به مواد ۲۲۱، ۲۲۲، ۲۲۸، ۲۳۰ قانون مدنی، در صورت استکاف هر یک از طرفین در ابتدای قرارداد (بند ۱ و ۲ ماده ؟؟؟۱۰) بیشتر از …………………………….

. داده که هم‌زمان با تحویل سند تک‌برگ به سازنده عودت می­ گردد. چنانچه سازنده به تعهدات خود مندرج در این قرارداد عمل ننماید، مالک حق استفاده از مزایای قانونی چک فوق­الذکر را بر اساس رأی داور / مرجع قضایی را دارا می‌­باشد.

تبصره: اگر داور فوت نموده یا از قبول داوری سرباز زند شرط داوری کان لم یکن گردیده حق مراجعه به مراجع قضایی برای طرفین محفوظ می‌­باشد.

این قرارداد در تاریخ ………………………. / …………………………. به حروف ……………………….. انجام گردیده و مدت این قرارداد …………………….

به طور مثال: قرارداد مدیریت، قرارداد ساخت و تحویل، قرارداد تعمیر و نگهداری، قرارداد مشارکت در ساخت و ….

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت برای پروژه های عادی شهری (مساحت زمین تا ۳۰۰ متر و طبقات تا ۶ طبقه)

تو حتما آدم حقیری هستی چون راه نشون دادن خودت رو در تخریب یک صنف پر جمعیت به نام خانواده بزرگ مشاورین املاک میبینی

Report this wiki page